Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3077
Назва: Дослідження поняття "субконтрактація" як сучасної форми виробничої кооперації
Інші назви: Исследование понятия «субконтрактация» как современной формы производственной кооперации
The study of the concept of "subcontracting" as modern forms of industrial cooperation
Автори: Литовченко, І.Л.
Хмелярова, Я.А.
Литовченко, И.Л.
Хмелярова, Я.А.
Litovchenko, I.
Hmelyarova, Y.
Бібліографічний опис: Литовченко І. Л. Дослідження поняття «Субконтрактація» як сучасної форми виробничої кооперації / І. Л. Литовченко, Я. А. Хмелярова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. - 2015. - №11. - Ч. 3. – С. 70-75.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Херсонський державний університет
Ключові слова: виробнича кооперація
термін "субконтактация"
маркетингово-аналітична функція
инфораційно-комунікативні технології
производственная кооперация
термин «субконтактация»
маркетингово-аналитическая функция
инфорационно-коммуникативные технологии
production cooperation
the term "subcontacts"
marketing and analytical function
information and communication technologies
Короткий огляд (реферат): Розглядаються питання щодо трактувания поняття "субконтрактація" - однієї з нових форм виробничої кооперації. Визначається специфіка цієї форми відносно аутсорсингу і франчайзингу. Обгрунтовується введення в поняття маркетингово-аналітичної функції на основі сучасних інформаційно-комунікативних технологій, впровадження яких надаст нового вектру розвитку цієї форми виробничої кооперації.
Рассматриваются вопросы, касающиеся трактования понятия «субконтрактация» - одной из новых форм производственной кооперации. Определяется специфика данной формы относительно аутсорсинга и франчайзинга. Обосновывается введение в понятие маркетингово-аналитической функции на основе современных информационно-коммуникативных технологий, внедрение которых приведет к новому вектру развития этой формы производственной кооперации.
The issues which concerning the interpretation of the term "subcontracting" ─ one of the new forms of industrial cooperation were discusses.Determined the specificity of this form regarding outsourcing and franchising.Substantiates an introduction to the concept the marketing and analytical functions on the basis of modern information and communication technologies, implementation of which will lead to a new vector of development of this form of of development of this form of industrial cooperation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3077
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.