Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, И.Л.-
dc.contributor.authorЛитовченко, І.Л.-
dc.contributor.authorLitovchenko, I.-
dc.date.accessioned2015-06-08T10:50:55Z-
dc.date.available2015-06-08T10:50:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛитовченко И. Л. Маркетинг в условиях дуальности современного промышленного рынка / И. Л. Литовченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. - 2015. - №10. - Ч. 3. - С. 60–63.ru_RU
dc.identifier.citationЛитовченко И. Л. Маркетинг в условиях дуальности современного промышленного рынка / И. Л. Литовченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. - 2015. - №10. - Ч. 3. - С. 60–63.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3078-
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема трансформации теории маркетинга в связи с переходом современного рынка на новый исторический этап развития. Исследуется реально-виртуальная дуальность промышленного рынка, основой которой является качественно новые условия маркетинговой деятельности, сформированные на базе возможностей интернета. Изучаются перспективы развития рынка, его участников и их маркетинговой деятельности в связи с инновационными решениями в области информационных технологий. Предлагается и обосновывается новая концепция маркетинга – интернет-маркетинг.ru_RU
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема трансформації теорії маркетингу в з'язку з перехідом сучасного ринку на новий історичний єтап розвитку. Досліджується реально-віртуана дуальність промислового ринку, основою якої є якістно нові умови маркетингової діяльності, які булі сформованини завдяки можливостям інтернету. Вивчаються перспективи розвитку ринку, його учасників та їх маркетингова діяльність в з'язку з іноваційними рішеннями в сфері інформаційних технологій. Запропонована та обгрунтовується нова концепція маркетингу - інтернет -маркетинг.-
dc.description.abstractThe article considers the problem of transformation of marketing theory in connection with the transition of the modern market for a new historical stage of development.Explores the real-virtual duality of industrial market, which is based on the new conditions of the marketing activities based on the capabilities of the internet.We study the prospects of development of the market, its participants and their marketing activities in connection with innovative solutions in the field of information technology. Proposed and justified a new concept of marketing is Internet marketing.-
dc.language.isoruru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherХерсонський державний університетru_RU
dc.publisherХерсонський державний університетru_RU
dc.subjectконцепция маркетингаru_RU
dc.subjectреально-виртуальная дуальностьru_RU
dc.subjectпромышленный рынокru_RU
dc.subjectконцепція маркетингуru_RU
dc.subjectреально-віртуальна дуальністьru_RU
dc.subjectпромисловий ринокru_RU
dc.subjectmarketing conceptru_RU
dc.subjectvirtual –real dualityru_RU
dc.subjectthe industrial marketru_RU
dc.titleМаркетинг в условиях дульности современного промышленного рынкаru_RU
dc.title.alternativeМаркетинг в умовах дуальності сучасного промислового ринкуru_RU
dc.title.alternativeMarketing in the conditions of dularity of modern industrial marketru_RU
dc.title.alternativeMarketing in the conditions of dularity of modern industrial marketru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.