Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3079
Title: Фактори конкурентоспроможності курортно-рекреаційних підприємств на ринку послуг
Other Titles: Факторы конкурентоспособности курортно-рекреационных компаний на рынке услуг
Competitive factors resort and recreational enterprises on the market of services
Authors: Литовченко, І.Л.
Семенов, В.Ф.
Литовченко, И.Л.
Семёнов, В.Ф.
Litovchenko, I.
Semenov, V.
Citation: Литовченко І. Л. Фактори конкурентоспроможності курортно-рекреаційних підприємств на ринку послуг / І. Л. Литовченко, В. Ф. Семенов // Науковий Науковий вісник БДФЕУ. Серія: Економічні науки. – 2015. - Вип.1 (28). - С. 77-89.
Issue Date: 2015
Publisher: БДФЕУ
Keywords: курортно-рекреаційна сфера
конкурентоспроможність организаций
санаторно-курортний бізнес
фактори маркетингового середовища
ефективність
курортно-рекреационная сфера
конкурентоспособность организаций
санаторно-курортный бизнес
фактори маркетинговой среды
эффективность
resort and recreational sphere
the competitiveness of organizations
health resort business
factors of marketing environment
efficiency
Abstract: Розглянуто методичні і практичні аспекти обґрунтування перспективних напрямів розвитку курортно-рекреаційних підприємств як ефективних корпоративних об'єднань на сучасному ринку послуг. Виділено головні особливості формування внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища та досліджено фактори впливу на функціонування санаторіїв в умовах економічної кризи. Наголошується на привабливості послуг даної сфери та необхідності комплексного характеру її надання. Зазначається, що саме розвиток підприємств на інформаційно-інноваційній основі дозволить сформувати конкурентні переваги, забезпечити конкурентоспроможність і подолати виклики ринкового середовища.
Расмотрены методические и практические аспекты обоснования перспективных напрвлений развития курортно-рекреационных предприятий как эффективных корпоративних объединений на современном рынке услуг. Выделены главные особенности формирования внутренней и внешней маркетинговой среды и исследованы факторы, которые влияют на функционирование санаториев в условиях экономического кризиса. Делается акцент на привлекательности услуг данной сферы и необходимости комплексного характера ее предоставления..Отмечается, что именно развитие предприятий на информационно-инновационной основе позволит сформировать конкурентные преимущества, обеспечить конкурентноспособность, преодолеть вызовы рыночной среды.
The methodical and practical aspects of proving promising directions of development of resort and recreational organization as an effective corporate associations in today's market of services were studied. The main features of the formation of internal and external marketing environment were identified and examines the factors that affect the functioning of the health centers in the economic crisis. Emphasis is made on attractiveness of the services of this sector and the need for the complex nature of its providing. It is noted that the development of the health centers on the basis of information and innovation will allow to generate competitive advantages, ensure competitiveness and overcome the challenges of the market environment.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3079
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.