Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3079
Назва: Фактори конкурентоспроможності курортно-рекреаційних підприємств на ринку послуг
Інші назви: Факторы конкурентоспособности курортно-рекреационных компаний на рынке услуг
Competitive factors resort and recreational enterprises on the market of services
Автори: Литовченко, І.Л.
Семенов, В.Ф.
Литовченко, И.Л.
Семёнов, В.Ф.
Litovchenko, I.
Semenov, V.
Бібліографічний опис: Литовченко І. Л. Фактори конкурентоспроможності курортно-рекреаційних підприємств на ринку послуг / І. Л. Литовченко, В. Ф. Семенов // Науковий Науковий вісник БДФЕУ. Серія: Економічні науки. – 2015. - Вип.1 (28). - С. 77-89.
Дата публікації: 2015
Видавництво: БДФЕУ
Ключові слова: курортно-рекреаційна сфера
конкурентоспроможність организаций
санаторно-курортний бізнес
фактори маркетингового середовища
ефективність
курортно-рекреационная сфера
конкурентоспособность организаций
санаторно-курортный бизнес
фактори маркетинговой среды
эффективность
resort and recreational sphere
the competitiveness of organizations
health resort business
factors of marketing environment
efficiency
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методичні і практичні аспекти обґрунтування перспективних напрямів розвитку курортно-рекреаційних підприємств як ефективних корпоративних об'єднань на сучасному ринку послуг. Виділено головні особливості формування внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища та досліджено фактори впливу на функціонування санаторіїв в умовах економічної кризи. Наголошується на привабливості послуг даної сфери та необхідності комплексного характеру її надання. Зазначається, що саме розвиток підприємств на інформаційно-інноваційній основі дозволить сформувати конкурентні переваги, забезпечити конкурентоспроможність і подолати виклики ринкового середовища.
Расмотрены методические и практические аспекты обоснования перспективных напрвлений развития курортно-рекреационных предприятий как эффективных корпоративних объединений на современном рынке услуг. Выделены главные особенности формирования внутренней и внешней маркетинговой среды и исследованы факторы, которые влияют на функционирование санаториев в условиях экономического кризиса. Делается акцент на привлекательности услуг данной сферы и необходимости комплексного характера ее предоставления..Отмечается, что именно развитие предприятий на информационно-инновационной основе позволит сформировать конкурентные преимущества, обеспечить конкурентноспособность, преодолеть вызовы рыночной среды.
The methodical and practical aspects of proving promising directions of development of resort and recreational organization as an effective corporate associations in today's market of services were studied. The main features of the formation of internal and external marketing environment were identified and examines the factors that affect the functioning of the health centers in the economic crisis. Emphasis is made on attractiveness of the services of this sector and the need for the complex nature of its providing. It is noted that the development of the health centers on the basis of information and innovation will allow to generate competitive advantages, ensure competitiveness and overcome the challenges of the market environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3079
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.