Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, І.Л.-
dc.contributor.authorСеменов, В.Ф.-
dc.contributor.authorЛитовченко, И.Л.-
dc.contributor.authorСемёнов, В.Ф.-
dc.contributor.authorLitovchenko, I.-
dc.contributor.authorSemenov, V.-
dc.date.accessioned2015-06-08T10:59:48Z-
dc.date.available2015-06-08T10:59:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛитовченко І. Л. Фактори конкурентоспроможності курортно-рекреаційних підприємств на ринку послуг / І. Л. Литовченко, В. Ф. Семенов // Науковий Науковий вісник БДФЕУ. Серія: Економічні науки. – 2015. - Вип.1 (28). - С. 77-89.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3079-
dc.description.abstractРозглянуто методичні і практичні аспекти обґрунтування перспективних напрямів розвитку курортно-рекреаційних підприємств як ефективних корпоративних об'єднань на сучасному ринку послуг. Виділено головні особливості формування внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища та досліджено фактори впливу на функціонування санаторіїв в умовах економічної кризи. Наголошується на привабливості послуг даної сфери та необхідності комплексного характеру її надання. Зазначається, що саме розвиток підприємств на інформаційно-інноваційній основі дозволить сформувати конкурентні переваги, забезпечити конкурентоспроможність і подолати виклики ринкового середовища.ru_RU
dc.description.abstractРасмотрены методические и практические аспекты обоснования перспективных напрвлений развития курортно-рекреационных предприятий как эффективных корпоративних объединений на современном рынке услуг. Выделены главные особенности формирования внутренней и внешней маркетинговой среды и исследованы факторы, которые влияют на функционирование санаториев в условиях экономического кризиса. Делается акцент на привлекательности услуг данной сферы и необходимости комплексного характера ее предоставления..Отмечается, что именно развитие предприятий на информационно-инновационной основе позволит сформировать конкурентные преимущества, обеспечить конкурентноспособность, преодолеть вызовы рыночной среды.-
dc.description.abstractThe methodical and practical aspects of proving promising directions of development of resort and recreational organization as an effective corporate associations in today's market of services were studied. The main features of the formation of internal and external marketing environment were identified and examines the factors that affect the functioning of the health centers in the economic crisis. Emphasis is made on attractiveness of the services of this sector and the need for the complex nature of its providing. It is noted that the development of the health centers on the basis of information and innovation will allow to generate competitive advantages, ensure competitiveness and overcome the challenges of the market environment.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherБДФЕУru_RU
dc.subjectкурортно-рекреаційна сфераru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність организацийru_RU
dc.subjectсанаторно-курортний бізнесru_RU
dc.subjectфактори маркетингового середовищаru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.subjectкурортно-рекреационная сфераru_RU
dc.subjectконкурентоспособность организацийru_RU
dc.subjectсанаторно-курортный бизнесru_RU
dc.subjectфактори маркетинговой средыru_RU
dc.subjectэффективностьru_RU
dc.subjectresort and recreational sphereru_RU
dc.subjectthe competitiveness of organizationsru_RU
dc.subjecthealth resort businessru_RU
dc.subjectfactors of marketing environmentru_RU
dc.subjectefficiencyru_RU
dc.titleФактори конкурентоспроможності курортно-рекреаційних підприємств на ринку послугru_RU
dc.title.alternativeФакторы конкурентоспособности курортно-рекреационных компаний на рынке услугru_RU
dc.title.alternativeCompetitive factors resort and recreational enterprises on the market of servicesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.