Поняття, функції та види торговельних марок

Abstract

У статті розкривається поняття торговельної марки. Проаналізовані основні функції торговельної марки як то розрізняльна, інформативна, охоронна тощо. Визначається коло позначень які можуть бути зареєстровані в якості торговельних марок. Охарактеризовані види позначень та класифікація торговельних марок. Наведені міжнародні багатосторонні угоди щодо торговельних марок.
В статье раскрывается понятие торговой марки. Проанализированы основные функции торговой марки как то розрізняльна, информативная, охранная и тому подобное. Определяется круг обозначений, которые могут быть зарегистрированы в качестве торговых марок. Охарактеризованы виды обозначений и классификация торговых марок. Приведены международные многосторонние соглашения относительно торговых марок.
The article reveals the concept of trademarks. Analyzed the main functions of the trademark as a distinctive, informative, security, etc.. Determine the range of signs that can be registered as trademarks. Described species designations and classification of trademarks. The following international multilateral agreements on trademarks.

Description

Citation

Романадзе Л. Д. Поняття, функції та види торговельних марок / Л. Д. Романадзе // Теорія і практика інтелектуальної власності. – 2010. – № 5 (55). – С. 82-88.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By