Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3102
Назва: Практика використання укрупнених дидактичних одиниць при викладанні курсу «Вища математика»
Інші назви: Практика использования укрупненных дидактических единиц при изучении курса «Высшая математика»
The practice of using integrated teaching units in the study course "Higher mathematics"
Автори: Шинкаренко, В.М.
Шинкаренко, В.Н.
Shinkarenko, V.
Бібліографічний опис: Шинкаренко В. М. Практика використання укрупнених дидактичних одиниць при викладанні курсу «Вища математика» / В. М. Шинкаренко, В. Г. Чернишев // Матеріали науково-методичної конференції «Проблеми та шляхи забезпечення якості економічної освіти в умовах євроінтеграції». - Одеса: ОНЕУ, 2015. – С. 81–83.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: дидактична одиниця
навчальний процес
дидактическая единица
учебный процесс
didactic unit
the learning process
Короткий огляд (реферат): В статті запропоновано шляхи вдосконалення навчального процесу за рахунок використання укрупнених дидактичних одиниць.
В статье предлагаются пути усовершенствования ученого процесса за счет использования укрупненных дидактических единиц.
The article suggests ways of improvement of the academic process through the use of integrated teaching units.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3102
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.