Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3114
Title: Стратегічна оцінка конкурентоспроможності підприємств з коротким виробничим циклом
Other Titles: Стратегическая оценка конкурентоспособности предприятий с коротким производственным циклом
Strategic assessment of competitiveness of enterprises with short manufacturingcycle
Authors: Горлова, О.П.
Горлова, Е.П.
Gorlova, O.
Keywords: конкурентоспроможність
конкурентні переваги
підприємство
стратегічна оцінка
конкурентоспособность
конкурентные преимущества
предприятие
стратегическая оценка
competitiveness
competitive advantages
enterprise
strategic assessment
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Горлова О. П. Стратегічна оцінка конкурентоспро-можності підприємств з коротким виробничим циклом [Електронний ресурс] / О. П. Горлова // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – Хмельницький: Хмельницький національний університет, 2010. – № 5, Т. 1. – С. 164–168. – Режим доступу до журналу: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2010_5_1/164-168.pdf
Abstract: В статті розглядаються методологічні аспекти аналізу стратегічної конкурентоспроможності підприємства. На основі критичного аналізу публікацій останніх років показано, що цей аналіз не може бути проведений на підставі універсальних методів, без урахування галузевих і ринкових особливостей. Запропоновано підхід до аналізу та визначення стратегічної конкурентоспоможності підприємства на основі виділення та комплексної оцінки потужності і потенціалу різних джерел конкурентних переваг.
В статье рассматриваются методологические аспекты стратегической конкурентоспособности предприятия. На основе критического анализа публикаций последних лет показано, что этот анализ не может быть проведен на основе универсальных методов, без учета отраслевых и рыночных особенностей. Предложен подход к анализу и определению стратегической конкурентоспособности предприятия на основе выделения и комплексной оценки мощностей и потенциала разных источников конкурентных преимуществ.
The paper discusses some methodological aspects of strategic analysis of competitive advantages and entire competitiveness of a firm. A universal approach to build up and maintain such advantages describes as insufficient since it does not allow properly adapting a company to particularities of a given branch. A more precise approach is proposed that includes a definition and evaluation of power and potential of sources of competitiveness of different origin.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3114
Appears in Collections:Кафедра экономики предприятия и организации предпринимательской деятельности



This item is protected by original copyright



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.