Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZavadska, D.-
dc.contributor.authorЗавадська, Д.В.-
dc.contributor.authorЗавадская, Д.В.-
dc.date.accessioned2015-06-12T10:48:59Z-
dc.date.available2015-06-12T10:48:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationZavadska D. Formational characteristics of the new marketing approach in banking area / D. Zavadska // Socio-economic Research Bulletin/ - 2014. - Issue 4 (55). - P. 150-156.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3116-
dc.description.abstractThere was explored the evolution of the main parts of the marketing influence on the bank. There was provided the model of application of the new marketing complex “PRICT” in terms of information and innovative bank development. There were determined the features of the new marketing complex and particular features of the bank functioning based on the marketing science in the market area. The results of the explored research can be used by modern banks while providing effective strategies of advanced development.ru_RU
dc.description.abstractДосліджено еволюцію основних складових маркетингового впливу банку. Запропоновано застосування нового комплексу маркетингу «PRICT» в умовах інформаційно-інноваційного розвитку банку. Визначено ознаки нового комплексу маркетингу та особливості функціонування банку на засадах маркетингу знань в умовах ринкового середовища. Результати проведеного дослідження можуть бути використані вітчизняними банками при формуванні ефективних стратегій розвитку на випередження.-
dc.description.abstractИсследовано эволюцию основных составляющих маркетингового воздействия банка. Предложено применение нового комплекса маркетинга «PRICT» в условиях информационно-инновационного развития банка. Определены признаки нового комплекса маркетинга и особенности функционирования банка на основе маркетинга знаний в рыночных условиях.-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectglobalizationru_RU
dc.subjectintegrationru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectinformationru_RU
dc.subjecttechnologiesru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectcomplexru_RU
dc.subjectknowledgeru_RU
dc.subjectvalueru_RU
dc.subjectcustomerru_RU
dc.subjectinterrelationsru_RU
dc.subjectглобалізаціяru_RU
dc.subjectінтеграціяru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectінформаціяru_RU
dc.subjectтехнологіїru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомплексru_RU
dc.subjectзнанняru_RU
dc.subjectцінністьru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.subjectвзаємовідносиниru_RU
dc.subjectглобализацияru_RU
dc.subjectинтеграцияru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectинформацияru_RU
dc.subjectтехнологииru_RU
dc.subjectтехнологииru_RU
dc.subjectкомплексru_RU
dc.subjectзнанияru_RU
dc.subjectценностьru_RU
dc.subjectпотребительru_RU
dc.subjectвзаимоотношенияru_RU
dc.titleFormational characteristics of the new marketing approach in banking arearu_RU
dc.title.alternativeОсобливості формування нового підходу маркетингу в банківські сферіru_RU
dc.title.alternativeОсобенности формирования нового подхода маркетинга в банковской сфереru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formational characteristics of the new marketing approach in banking area.pdf5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.