Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3118
Назва: Якість як основна складова конкурентоспроможності сучасного банку
Інші назви: Качество как основная составляющая конкурентоспособности банка
The role of quality in formation of the modern bank competitiveness
Автори: Завадська, Д.В.
Завадская, Д.В.
Zavadska, D.
Бібліографічний опис: Завадська Д. В. Якість як основна складова конкурентоспроможності сучасного банку / Д. В. Завадська // Молодий вчений. — 2014. — №8. – С. 100-105.
Дата публікації: 2014
Ключові слова: банк
якість
конкурентоспроможність
конкурента позиція
методика оцінки
клієнт
банк
качество
конкурентоспособность
конкурентная позиция
методика оценки
клиент
bank
quality
competitiveness
competitive position
estimate methods
customer
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано взаємозв'язок якості та конкурентоздатності. Оцінено конкуренті позиції банківських установ. Запропоновано напрямки удосконалення методик оцінки конкурентоспроможності банку.
Обоснована взаимосвязь качества и конкурентоспособности. Проведена оценка конкурентных позиций банковских учреждений. Предложены направления совершенствования методик оценки конкурентоспособности банка.
The correlation of the quality and competitiveness is grounded. The needs of methods changes to improve the successful estimation approaches of the bank competitiveness were argued.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3118
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.