Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
У статті розкрито сутність категорії «маркетинговий ризик». Обґрунтовано і рекомендовано алгоритм процесу управління стратегічними маркетинговими ризиками. Автором запропоновано методику детальної оцінки рівня стратегічного маркетингового ризику підприємства.
Essence of category «marketing risk» is exposed in the article. The algorithm of process is made to order management strategic marketing by risks. The method of detailed estimation of level of strategic marketing risk of enterprise is offered by the author.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Гуржій Н. М. Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу / Н. М. Гуржій // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 1 (48). – С. 70-76.