Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3128
Назва: Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу
Автори: Гуржій, Н.М.
Бібліографічний опис: Гуржій Н. М. Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу / Н. М. Гуржій // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 1 (48). – С. 70-76.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність категорії «маркетинговий ризик». Обґрунтовано і рекомендовано алгоритм процесу управління стратегічними маркетинговими ризиками. Автором запропоновано методику детальної оцінки рівня стратегічного маркетингового ризику підприємства. Essence of category «marketing risk» is exposed in the article. The algorithm of process is made to order management strategic marketing by risks. The method of detailed estimation of level of strategic marketing risk of enterprise is offered by the author.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3128
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 48

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу.pdf177,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.