Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3128
Title: Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу
Authors: Гуржій, Н.М.
Citation: Гуржій Н. М. Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу / Н. М. Гуржій // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 1 (48). – С. 70-76.
Issue Date: 2013
Publisher: Одеський національний економічний університет
Abstract: У статті розкрито сутність категорії «маркетинговий ризик». Обґрунтовано і рекомендовано алгоритм процесу управління стратегічними маркетинговими ризиками. Автором запропоновано методику детальної оцінки рівня стратегічного маркетингового ризику підприємства. Essence of category «marketing risk» is exposed in the article. The algorithm of process is made to order management strategic marketing by risks. The method of detailed estimation of level of strategic marketing risk of enterprise is offered by the author.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3128
Appears in Collections:Випуск 1, № 48

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу.pdf177,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.