Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3139
Назва: Державне – приватне партнерство у сфері рекреації та туризму в контексті соціальної відповідальності
Інші назви: Государственно - частное партнерство в сфере рекреации и туризма в контексте социальной ответственности
Public - private partnership in the sphere of recreation and tourism in the context of social responsibility
Автори: Нездоймінов, С.Г.
Андрєєва, Н.М.
Нездойминов, С.Г.
Андреева, Н.Н.
Nezdoyminov, S.
Andryeyeva, N.
Бібліографічний опис: Нездоймінов С. Г. Державне – приватне партнерство у сфері рекреації та туризму в контексті соціальної відповідальності / С. Г. Нездоймінов, Н. М. Андрєєва // Соціальна відповідальність влади, бізнесу, громадян: монографія: у 2-х т. / за заг. ред. Г.Г. Півняка; М-во освіти і науки України; Нац. гірн. ун-т. – Д.: НГУ, 2014. – Т. 2. – С. 231–237.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний ВНЗ «НГУ»
Ключові слова: державне-приватне партнерство
сфера рекреації та туризму
соціальна відповідальність
агрорекреаційна діяльність
регіон
государственно - частное партнерство
сфера рекреации и туризма
социальная ответственность
агрорекреационная деятельность
регион
public - private partnership
the sphere of recreation and tourism
social responsibility
agro recreation activity
the region
Короткий огляд (реферат): У монографії досліджено роль держави у створенні формальних інститутів, які забезпечують розвиток ринкових відносин та зближення функцій держави і бізнесу з метою поширення ідей соціальної відповідальності. Виявлено особливості формування соціально відповідальної поведінки членів суспільства та обґрунтовано вплив громадських організацій на реалізацію принципів соціальної відповідальності бізнесу.
В монографии исследована роль государства в создании формальных институтов, обеспечивающих развитие рыночных отношений и сближение функций государства и бизнеса с целью распространения идей социальной ответственности. Выявлены особенности формирования социально ответственного поведения членов общества и обосновано влияние общественных организаций на реализацию принципов социальной ответственности бизнеса.
The monograph investigated the role of the state in creating formal institutions, ensuring the development of market relations and rapprochement between the state and business functions in order to spread the ideas of social responsibility. The peculiarities of formation of socially responsible behavior of members of society and justified influence of public organizations on the implementation of the principles of corporate social responsibility.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3139
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.