Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3139
Title: Державне – приватне партнерство у сфері рекреації та туризму в контексті соціальної відповідальності
Other Titles: Государственно - частное партнерство в сфере рекреации и туризма в контексте социальной ответственности
Public - private partnership in the sphere of recreation and tourism in the context of social responsibility
Authors: Нездоймінов, С.Г.
Андрєєва, Н.М.
Нездойминов, С.Г.
Андреева, Н.Н.
Nezdoyminov, S.
Andryeyeva, N.
Citation: Нездоймінов С. Г. Державне – приватне партнерство у сфері рекреації та туризму в контексті соціальної відповідальності / С. Г. Нездоймінов, Н. М. Андрєєва // Соціальна відповідальність влади, бізнесу, громадян: монографія: у 2-х т. / за заг. ред. Г.Г. Півняка; М-во освіти і науки України; Нац. гірн. ун-т. – Д.: НГУ, 2014. – Т. 2. – С. 231–237.
Issue Date: 2014
Publisher: Державний ВНЗ «НГУ»
Keywords: державне-приватне партнерство
сфера рекреації та туризму
соціальна відповідальність
агрорекреаційна діяльність
регіон
государственно - частное партнерство
сфера рекреации и туризма
социальная ответственность
агрорекреационная деятельность
регион
public - private partnership
the sphere of recreation and tourism
social responsibility
agro recreation activity
the region
Abstract: У монографії досліджено роль держави у створенні формальних інститутів, які забезпечують розвиток ринкових відносин та зближення функцій держави і бізнесу з метою поширення ідей соціальної відповідальності. Виявлено особливості формування соціально відповідальної поведінки членів суспільства та обґрунтовано вплив громадських організацій на реалізацію принципів соціальної відповідальності бізнесу.
В монографии исследована роль государства в создании формальных институтов, обеспечивающих развитие рыночных отношений и сближение функций государства и бизнеса с целью распространения идей социальной ответственности. Выявлены особенности формирования социально ответственного поведения членов общества и обосновано влияние общественных организаций на реализацию принципов социальной ответственности бизнеса.
The monograph investigated the role of the state in creating formal institutions, ensuring the development of market relations and rapprochement between the state and business functions in order to spread the ideas of social responsibility. The peculiarities of formation of socially responsible behavior of members of society and justified influence of public organizations on the implementation of the principles of corporate social responsibility.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3139
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.