Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНездоймінов, С.Г.-
dc.contributor.authorАндрєєва, Н.М.-
dc.contributor.authorНездойминов, С.Г.-
dc.contributor.authorАндреева, Н.Н.-
dc.contributor.authorNezdoyminov, S.-
dc.contributor.authorAndryeyeva, N.-
dc.date.accessioned2015-06-19T12:44:06Z-
dc.date.available2015-06-19T12:44:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНездоймінов С. Г. Державне – приватне партнерство у сфері рекреації та туризму в контексті соціальної відповідальності / С. Г. Нездоймінов, Н. М. Андрєєва // Соціальна відповідальність влади, бізнесу, громадян: монографія: у 2-х т. / за заг. ред. Г.Г. Півняка; М-во освіти і науки України; Нац. гірн. ун-т. – Д.: НГУ, 2014. – Т. 2. – С. 231–237.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3139-
dc.description.abstractУ монографії досліджено роль держави у створенні формальних інститутів, які забезпечують розвиток ринкових відносин та зближення функцій держави і бізнесу з метою поширення ідей соціальної відповідальності. Виявлено особливості формування соціально відповідальної поведінки членів суспільства та обґрунтовано вплив громадських організацій на реалізацію принципів соціальної відповідальності бізнесу.ru_RU
dc.description.abstractВ монографии исследована роль государства в создании формальных институтов, обеспечивающих развитие рыночных отношений и сближение функций государства и бизнеса с целью распространения идей социальной ответственности. Выявлены особенности формирования социально ответственного поведения членов общества и обосновано влияние общественных организаций на реализацию принципов социальной ответственности бизнеса.-
dc.description.abstractThe monograph investigated the role of the state in creating formal institutions, ensuring the development of market relations and rapprochement between the state and business functions in order to spread the ideas of social responsibility. The peculiarities of formation of socially responsible behavior of members of society and justified influence of public organizations on the implementation of the principles of corporate social responsibility.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherДержавний ВНЗ «НГУ»ru_RU
dc.subjectдержавне-приватне партнерствоru_RU
dc.subjectсфера рекреації та туризмуru_RU
dc.subjectсоціальна відповідальністьru_RU
dc.subjectагрорекреаційна діяльністьru_RU
dc.subjectрегіонru_RU
dc.subjectгосударственно - частное партнерствоru_RU
dc.subjectсфера рекреации и туризмаru_RU
dc.subjectсоциальная ответственностьru_RU
dc.subjectагрорекреационная деятельностьru_RU
dc.subjectрегионru_RU
dc.subjectpublic - private partnershipru_RU
dc.subjectthe sphere of recreation and tourismru_RU
dc.subjectsocial responsibilityru_RU
dc.subjectagro recreation activityru_RU
dc.subjectthe regionru_RU
dc.titleДержавне – приватне партнерство у сфері рекреації та туризму в контексті соціальної відповідальностіru_RU
dc.title.alternativeГосударственно - частное партнерство в сфере рекреации и туризма в контексте социальной ответственностиru_RU
dc.title.alternativePublic - private partnership in the sphere of recreation and tourism in the context of social responsibilityru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.