Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБедрадина, А.К.-
dc.contributor.authorБедрадіна, Г.К.-
dc.contributor.authorBedradina, G.-
dc.date.accessioned2015-08-12T08:44:41Z-
dc.date.available2015-08-12T08:44:41Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБедрадина А. К. Взаимосвязь качества обслуживания и профессионального уровня работников на предприятиях туристической отрасли / А. К. Бедрадина // Перспективи розвитку туризму і сфери послуг на міжнародному і національному рівнях: Матеріали I міжнародної науково-практичної конференції. - Луганськ: Знання, 2006. – Вип. 1. – С. 38-41.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3158-
dc.description.abstractКачество обслуживания потребителей рассматривается в наше время как важнейшая сфера деятельности любой рыночно-ориентированной организации. Не являются исключением и предприятия туристической отрасли, поскольку именно высокое качество услуг способно обеспечить им постоянный приток клиентов.ru_RU
dc.description.abstractЯкість обслуговування споживачів розглядається в наш час як найважливіша сфера діяльності будь ринково-орієнтованої організації. Не є винятком і підприємства туристичної галузі, оскільки саме висока якість послуг здатне забезпечити їм постійний приплив клієнтів.-
dc.description.abstractQuality customer service is regarded today as the most important field of activity of any market-oriented organization. Not an exception and enterprises of the tourism industry, as it is the high quality of the services they can provide a steady flow of customers.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherЗнанняru_RU
dc.subjectкачество обслуживанияru_RU
dc.subjectтуристическая отрасльru_RU
dc.subjectякість обслуговуванняru_RU
dc.subjectтуристична галузьru_RU
dc.subjectquality of serviceru_RU
dc.subjectthe tourism industryru_RU
dc.titleВзаимосвязь качества обслуживания и профессионального уровня работников на предприятиях туристической отраслиru_RU
dc.title.alternativeВзаємозв'язок якості обслуговування і професійного рівня працівників на підприємствах туристичної галузіru_RU
dc.title.alternativeThe relationship of service quality and professional level of employees in enterprises of the tourism industryru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.