Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3159
Title: Формирование управленческих целей, как этап создания системы качества на туристическом предприятии
Other Titles: Формування управлінських цілей, як етап створення системи якості на туристичному підприємстві
Formation management purposes, as the stage of creating a quality system for tourism enterprises
Authors: Бедрадина, А.К.
Бедрадіна, Г.К.
Bedradina, G.
Citation: Бедрадина А. К. Формирование управленческих целей, как этап создания системы качества на туристическом предприятии / А. К. Бедрадина // Матеріали І Наукової міжнародної конференції на честь доктора економічних наук, проф. Шкітіної М.І. , “Управлінські науки в сучасному світі”, 27 листопада 2014р. - Київ: Київський національний лінгвістичний університет, 2014.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний лінгвістичний університет
Keywords: качество туристический услуг
управление качеством
якість туристичний послуг
управління якістю
quality tourist services
quality management
Abstract: Качество туристических услуг и продуктов является одним из важнейших факторов успешной деятельности любого предприятия туристической сферы, обеспечивающих защищенную позицию в конкурентной среде, высокую долю продаж на рынке туристических услуг, повышенную и устойчивую цену продаж.
Якість туристичних послуг та продуктів є одним з найважливіших факторів успішної діяльності будь-якого підприємства туристичної сфери, що забезпечують захищену позицію в конкурентному середовищі, високу частку продажів на ринку туристичних послуг, підвищену і стійку ціну.
Quality of tourist services and products is one of the most important factors of successful activity of any enterprise of the tourist sphere providing the protected position in the competitive environment, the high share of sales in the market of tourist services raised and stable price of sales.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3159
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.