Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3159
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБедрадина, А.К.-
dc.contributor.authorБедрадіна, Г.К.-
dc.contributor.authorBedradina, G.-
dc.date.accessioned2015-08-12T09:03:52Z-
dc.date.available2015-08-12T09:03:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБедрадина А. К. Формирование управленческих целей, как этап создания системы качества на туристическом предприятии / А. К. Бедрадина // Матеріали І Наукової міжнародної конференції на честь доктора економічних наук, проф. Шкітіної М.І. , “Управлінські науки в сучасному світі”, 27 листопада 2014р. - Київ: Київський національний лінгвістичний університет, 2014.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3159-
dc.description.abstractКачество туристических услуг и продуктов является одним из важнейших факторов успешной деятельности любого предприятия туристической сферы, обеспечивающих защищенную позицию в конкурентной среде, высокую долю продаж на рынке туристических услуг, повышенную и устойчивую цену продаж.ru_RU
dc.description.abstractЯкість туристичних послуг та продуктів є одним з найважливіших факторів успішної діяльності будь-якого підприємства туристичної сфери, що забезпечують захищену позицію в конкурентному середовищі, високу частку продажів на ринку туристичних послуг, підвищену і стійку ціну.-
dc.description.abstractQuality of tourist services and products is one of the most important factors of successful activity of any enterprise of the tourist sphere providing the protected position in the competitive environment, the high share of sales in the market of tourist services raised and stable price of sales.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherКиївський національний лінгвістичний університетru_RU
dc.subjectкачество туристический услугru_RU
dc.subjectуправление качествомru_RU
dc.subjectякість туристичний послугru_RU
dc.subjectуправління якістюru_RU
dc.subjectquality tourist servicesru_RU
dc.subjectquality managementru_RU
dc.titleФормирование управленческих целей, как этап создания системы качества на туристическом предприятииru_RU
dc.title.alternativeФормування управлінських цілей, як етап створення системи якості на туристичному підприємствіru_RU
dc.title.alternativeFormation management purposes, as the stage of creating a quality system for tourism enterprisesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.