Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3160
Назва: Самооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризму
Інші назви: Самооценка как основа совершенствования качества услуг предприятий туризма
Self-esteem as the basis of improving the quality of services tourism businesses
Автори: Бедрадіна, Г.К.
Бедрадина, А.К.
Bedradina, G.
Бібліографічний опис: Бедрадіна Г. К. Самооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризму / Г. К. Бедрадіна // Туризм та зближення культур: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, 12 жовтня 2011 р.). – 2011.
Дата публікації: 2011
Ключові слова: самооцінка
діяльність організації
самооценка
деятельность организации
self
the organization
Короткий огляд (реферат): Удосконалення діяльності будь-якої організації неможливе без впровадження систематичного, комплексного аналізу її поточного стану, а також визначення пріоритетів подальшого розвитку. Даний аналіз і теорії і практики управління якістю отримав назву самооцінки. Самооцінка — це регулярна і систематична перевірка діяльності в галузі якості послуг та її результатів з використанням моделі досконалості.
Совершенствование деятельности любой организации невозможно без внедрения систематического, комплексного анализа ее текущего состояния, а также определение приоритетов дальнейшего развития. Данный анализ и теории и практики управления качеством получил название самооценки. Самооценка - это регулярная и систематическая проверка деятельности в области качества услуг и ее результатов с использованием модели совершенства.
The improvement of any organization is impossible without the implementation of a systematic, comprehensive analysis of the current status and to identify priorities for further development. This analysis and the theory and practice of quality management called self-esteem. Self - a regular and systematic verification activities in the field of service quality and its results using the model of perfection.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3160
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.