Самооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризму

Анотація

Удосконалення діяльності будь-якої організації неможливе без впровадження систематичного, комплексного аналізу її поточного стану, а також визначення пріоритетів подальшого розвитку. Даний аналіз і теорії і практики управління якістю отримав назву самооцінки. Самооцінка — це регулярна і систематична перевірка діяльності в галузі якості послуг та її результатів з використанням моделі досконалості.
Совершенствование деятельности любой организации невозможно без внедрения систематического, комплексного анализа ее текущего состояния, а также определение приоритетов дальнейшего развития. Данный анализ и теории и практики управления качеством получил название самооценки. Самооценка - это регулярная и систематическая проверка деятельности в области качества услуг и ее результатов с использованием модели совершенства.
The improvement of any organization is impossible without the implementation of a systematic, comprehensive analysis of the current status and to identify priorities for further development. This analysis and the theory and practice of quality management called self-esteem. Self - a regular and systematic verification activities in the field of service quality and its results using the model of perfection.

Опис

Бібліографічний опис

Бедрадіна Г. К. Самооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризму / Г. К. Бедрадіна // Туризм та зближення культур: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, 12 жовтня 2011 р.). – 2011.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються