Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБедрадіна, Г.К.-
dc.contributor.authorБедрадина, А.К.-
dc.contributor.authorBedradina, G.-
dc.date.accessioned2015-08-12T10:26:22Z-
dc.date.available2015-08-12T10:26:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБедрадіна Г. К. Самооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризму / Г. К. Бедрадіна // Туризм та зближення культур: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, 12 жовтня 2011 р.). – 2011.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3160-
dc.description.abstractУдосконалення діяльності будь-якої організації неможливе без впровадження систематичного, комплексного аналізу її поточного стану, а також визначення пріоритетів подальшого розвитку. Даний аналіз і теорії і практики управління якістю отримав назву самооцінки. Самооцінка — це регулярна і систематична перевірка діяльності в галузі якості послуг та її результатів з використанням моделі досконалості.ru_RU
dc.description.abstractСовершенствование деятельности любой организации невозможно без внедрения систематического, комплексного анализа ее текущего состояния, а также определение приоритетов дальнейшего развития. Данный анализ и теории и практики управления качеством получил название самооценки. Самооценка - это регулярная и систематическая проверка деятельности в области качества услуг и ее результатов с использованием модели совершенства.-
dc.description.abstractThe improvement of any organization is impossible without the implementation of a systematic, comprehensive analysis of the current status and to identify priorities for further development. This analysis and the theory and practice of quality management called self-esteem. Self - a regular and systematic verification activities in the field of service quality and its results using the model of perfection.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсамооцінкаru_RU
dc.subjectдіяльність організаціїru_RU
dc.subjectсамооценкаru_RU
dc.subjectдеятельность организацииru_RU
dc.subjectselfru_RU
dc.subjectthe organizationru_RU
dc.titleСамооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризмуru_RU
dc.title.alternativeСамооценка как основа совершенствования качества услуг предприятий туризмаru_RU
dc.title.alternativeSelf-esteem as the basis of improving the quality of services tourism businessesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.