Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБедрадіна, Г.К.-
dc.contributor.authorБедрадина, А.К.-
dc.contributor.authorBedradina, G.-
dc.date.accessioned2015-08-12T10:38:14Z-
dc.date.available2015-08-12T10:38:14Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБедрадіна Г. К. Проблемні питання впровадження міжнародних стандартів в систему менеджменту якості туристичних підприємств / Г. К. Бедрадіна // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. - Науки: економіка, політологія, історія. - 2011. - №20(145). - С. 50-59.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3161-
dc.description.abstractПроблема якості продукції в усьому світі розглядається як найбільш важлива, оскільки вона визначає престиж країни на світовому ринку, її науково-технічний потенціал і ступінь розвитку економіки. Випуск якісних виробів сприяє збільшенню обсягу реалізації і рентабельності капіталу, зменшує питомі витрати користувачів і забезпечує більш повне задоволення потреб. Погіршення якості продукції приводить до появи зворотніх тенденцій: зменшення обсягу продажів, прибутку та рентабельності, зниженню експорту, національного багатства і добробуту народу.ru_RU
dc.description.abstractПроблема качества продукции во всем мире рассматривается как наиболее важная, поскольку она определяет престиж страны на мировом рынке, ее научно-технический потенциал и степень развития экономики. Выпуск качественных изделий способствует увеличению объема реализации и рентабельности капитала, уменьшает удельные издержки пользователей и обеспечивает более полное удовлетворение потребностей. Ухудшение качества продукции приводит к появлению обратных тенденций: уменьшению объема продаж, прибыли и рентабельности, снижению экспорта, национального богатства и благосостояния народа.-
dc.description.abstractThe problem of quality products worldwide regarded as the most important because it determines the country's prestige in the world market, its scientific and technological capacity and degree of economic development. Produce quality products helps to increase sales and return on equity, reduce unit costs and provides users better meet the needs. The deterioration of production leads to the emergence of reverse trends: a decrease in sales, earnings and profitability, reduce exports of national wealth and welfare.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.subjectпроблемні питанняru_RU
dc.subjectміжнародні стандартиru_RU
dc.subjectпроблемные вопросыru_RU
dc.subjectмеждународные стандартыru_RU
dc.subjectproblematic issuesru_RU
dc.subjectinternational standardsru_RU
dc.titleПроблемні питання впровадження міжнародних стандартів в систему менеджменту якості туристичних підприємствru_RU
dc.title.alternativeПроблемные вопросы внедрения международных стандартов в систему менеджмента качества туристических предприятийru_RU
dc.title.alternativeProblematic issues of implementation of international standards in the quality management system of tourism enterprisesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.