Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3162
Назва: Визначення рівня якості менеджменту на туристичному підприємстві
Інші назви: Определение уровня качества менеджмента на туристическом предприятии
Determining the level of quality management in tourism enterprises
Автори: Бедрадіна, Г.К.
Бедрадина, А.К.
Bedradina, G.
Бібліографічний опис: Бедрадіна Г. К. Визначення рівня якості менеджменту на туристичному підприємстві / Г. К. Бедрадіна // Наукові праці МАУП. – Київ, 2011. - Випуск №1 (28). – С. 113-118.
Дата публікації: 2011
Ключові слова: якість менеджменту
туристичне підприємство
качество менеджмента
туристическое предприятие
quality of management
business travel
Короткий огляд (реферат): Розкрито методичний підхід і процедуру оцінки якості менеджменту, засновані на аналізі рівня виконання окремих функцій управління на туристичному підприємстві. На основі експериментальних розрахунків обґрунтовується можливість використання запропонованої методики у практиці роботи туристичних фірм.
Раскрыты методический подход и процедура оценки качества менеджмента, основанные на анализе уровня выполнения отдельных функций управления на туристическом предприятии. На основе экспериментальных расчетов обосновывается возможность использования предложенной методики в практике работы туристических фирм.
The methodical approach and procedure of estimation of management quality based on the analysis of level of performance of separate functions of management at the tourist enterprise are divulged. The possibility of use of the offered technique in practice of work of travel companies is proved on the basis of experimental calculations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3162
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.