Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3162
Title: Визначення рівня якості менеджменту на туристичному підприємстві
Other Titles: Определение уровня качества менеджмента на туристическом предприятии
Determining the level of quality management in tourism enterprises
Authors: Бедрадіна, Г.К.
Бедрадина, А.К.
Bedradina, G.
Citation: Бедрадіна Г. К. Визначення рівня якості менеджменту на туристичному підприємстві / Г. К. Бедрадіна // Наукові праці МАУП. – Київ, 2011. - Випуск №1 (28). – С. 113-118.
Issue Date: 2011
Keywords: якість менеджменту
туристичне підприємство
качество менеджмента
туристическое предприятие
quality of management
business travel
Abstract: Розкрито методичний підхід і процедуру оцінки якості менеджменту, засновані на аналізі рівня виконання окремих функцій управління на туристичному підприємстві. На основі експериментальних розрахунків обґрунтовується можливість використання запропонованої методики у практиці роботи туристичних фірм.
Раскрыты методический подход и процедура оценки качества менеджмента, основанные на анализе уровня выполнения отдельных функций управления на туристическом предприятии. На основе экспериментальных расчетов обосновывается возможность использования предложенной методики в практике работы туристических фирм.
The methodical approach and procedure of estimation of management quality based on the analysis of level of performance of separate functions of management at the tourist enterprise are divulged. The possibility of use of the offered technique in practice of work of travel companies is proved on the basis of experimental calculations.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3162
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.