Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3163
Title: Використання інтерактивної авторської технології «пункт призначення» у формуванні професійної компетентноті студентів-економістів
Other Titles: Использование интерактивной авторской технологии «пункт назначения» в формировании профессиональной компетентноти студентов-экономистов
Using online author technology "destination" in the formation of professional kompetentnoti economics students
Authors: Керекеша, О.В.
Барабаш, Ю.Г.
Керекеша, О.В.
Барабаш, Ю.Г.
Kerekesha, O.
Barabash, Y.
Citation: Керекеша О. В. Використання інтерактивної авторської технології «пункт призначення» у формуванні професійної компетентноті студентів-економістів / О. В. Керекеша, Ю. Г. Барабаш // Науковий збірник «Проблеми сучасної педагогічної освіти». Серія «Педагогіка і психологія». – 2012. - Випуск 36, Частина 2. - С. 179-182.
Issue Date: 2012
Keywords: професійна компетентність
комунікативна компетенція
інтерактивне навчання
інтерактивна технологія
мовне середовище
профессиональная компетентность
коммуникативная компетенция
интерактивное обучение
интерактивная технология
языковое окружение
professional competence
communicative ability
interactive education
interactive technology
language environment
Abstract: Авторами даної статті розглядається сутність інтерактивної авторської технології «пункт призначення». Визначено фактори, від яких залежить структура заняття, описано умови організації процесу навчання на занятті з англійської мови. Автори наголошують на перевагах використання технології при роботі зі студентами - майбутніми економістами на заняттях з англійської мови.
Авторами данной статьи рассматривается суть интерактивной авторской технологии «пункт назначения». Выделены факторы, от которых зависит структура занятия, описаны условия организации процесса обучения на занятиях по английскому языку. Авторы подчеркивают преимущества использования технологии в работе со студентами – будущими экономистами на занятиях по английскому языку.
The authors of the article review the essence of interactive author technology «Destination Point» Factors, which influence the lesson structure have been emphasized, teaching process organization conditions have been described. The authors highlight the advantages of using the technology in the process of teaching students future economists at the English lessons.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3163
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.