Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКерекеша, О.В.-
dc.contributor.authorБарабаш, Ю.Г.-
dc.contributor.authorКерекеша, О.В.-
dc.contributor.authorБарабаш, Ю.Г.-
dc.contributor.authorKerekesha, O.-
dc.contributor.authorBarabash, Y.-
dc.date.accessioned2015-08-12T11:02:18Z-
dc.date.available2015-08-12T11:02:18Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКерекеша О. В. Використання інтерактивної авторської технології «пункт призначення» у формуванні професійної компетентноті студентів-економістів / О. В. Керекеша, Ю. Г. Барабаш // Науковий збірник «Проблеми сучасної педагогічної освіти». Серія «Педагогіка і психологія». – 2012. - Випуск 36, Частина 2. - С. 179-182.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3163-
dc.description.abstractАвторами даної статті розглядається сутність інтерактивної авторської технології «пункт призначення». Визначено фактори, від яких залежить структура заняття, описано умови організації процесу навчання на занятті з англійської мови. Автори наголошують на перевагах використання технології при роботі зі студентами - майбутніми економістами на заняттях з англійської мови.ru_RU
dc.description.abstractАвторами данной статьи рассматривается суть интерактивной авторской технологии «пункт назначения». Выделены факторы, от которых зависит структура занятия, описаны условия организации процесса обучения на занятиях по английскому языку. Авторы подчеркивают преимущества использования технологии в работе со студентами – будущими экономистами на занятиях по английскому языку.-
dc.description.abstractThe authors of the article review the essence of interactive author technology «Destination Point» Factors, which influence the lesson structure have been emphasized, teaching process organization conditions have been described. The authors highlight the advantages of using the technology in the process of teaching students future economists at the English lessons.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпрофесійна компетентністьru_RU
dc.subjectкомунікативна компетенціяru_RU
dc.subjectінтерактивне навчанняru_RU
dc.subjectінтерактивна технологіяru_RU
dc.subjectмовне середовищеru_RU
dc.subjectпрофессиональная компетентностьru_RU
dc.subjectкоммуникативная компетенцияru_RU
dc.subjectинтерактивное обучениеru_RU
dc.subjectинтерактивная технологияru_RU
dc.subjectязыковое окружениеru_RU
dc.subjectprofessional competenceru_RU
dc.subjectcommunicative abilityru_RU
dc.subjectinteractive educationru_RU
dc.subjectinteractive technologyru_RU
dc.subjectlanguage environmentru_RU
dc.titleВикористання інтерактивної авторської технології «пункт призначення» у формуванні професійної компетентноті студентів-економістівru_RU
dc.title.alternativeИспользование интерактивной авторской технологии «пункт назначения» в формировании профессиональной компетентноти студентов-экономистовru_RU
dc.title.alternativeUsing online author technology "destination" in the formation of professional kompetentnoti economics studentsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.