Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3164
Назва: Організація інтерактивної мовленнєвої діяльності з вивченням англійської економічної лексики
Інші назви: Организация интерактивной речевой деятельности с изучением английской экономической лексики
Organization of interactive speech activity with learning English economic lexicon
Автори: Причина, Ю.В.
Причина, Ю.В.
Prichina, Y.
Бібліографічний опис: Причина Ю. В. Організація інтерактивної мовленнєвої діяльності з вивченням англійської економічної лексики / Ю. В. Причина // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2014. - С. 72-83.
Дата публікації: 2014
Ключові слова: інтерактивні методи навчання
англомовна лексична компетенція
економічна професійна лексика
интерактивные методы обучения
англоязычная лексическая компетенция
экономическая профессиональная лексика
interactive training methods
English-language lexical competence
economic professional language
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються інтерактивні методи навчання та можливість їх використання під час вивчення англійської економічної лексики. Також аналізуються та перераховуються переваги використання інтерактивних методів на заняттях, дається детальна характеристика та оцінка кожного методу. Виділяються основні фактори, які сприяють ефективному засвоєнню знань студентом та розвитку комунікативних навичок. На закінчення, виділяються три головних етапи формування англомовної лексичної компетенції у студентів у контексті інтерактивного навчання, пояснюється доцільність використання вищезгаданих методів та показуються результати, яких можна досягнути, як в теоретичній так і в практичній сфері володіння ділової іноземної мови.
В статье рассматриваются интерактивные методы обучения и возможность их использования во время изучения английской экономической лексики. Также анализируются и перечислюються преимущества использования интерактивных методов на занятиях, дается детальная характеристика и оценка каждого метода. Выделяются основне факторы, которые способствуют эффективному усвоению знаний студентом и развитию коммуникативных навыков. В заключение, выделяются три главных этапа формирования англоязычной лексической компетенции у студентов в контексте інтерактивного обучения, объясняется целесообразность применения вышеупомянутых методов и показываются результаты, которые могут достигнуть, как в теоретической так и в практической сфере владения делового иностранного языка.
The aspects of interactive training methods and the possibility of using these methods while learning economic vocabulary are represented in the article. The advantages of using interactive training methods at the lessons are analyzed and listed, detailed characteristics with evaluation of each method is represented in the article. Main factors, which contribute to effective learning and developing of communicative skills, are also highlighted in this work. In conclusion, the definition of three main steps of English-language lexical competence is emphasized within the context of interactive training methods and the efficiency of using the above mentioned methods is explained. According to this article both theoretical and practical goals can be achieved in economic professional language while using these interactive training methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3164
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.