Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3164
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПричина, Ю.В.-
dc.contributor.authorПричина, Ю.В.-
dc.contributor.authorPrichina, Y.-
dc.date.accessioned2015-08-12T11:10:00Z-
dc.date.available2015-08-12T11:10:00Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПричина Ю. В. Організація інтерактивної мовленнєвої діяльності з вивченням англійської економічної лексики / Ю. В. Причина // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2014. - С. 72-83.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3164-
dc.description.abstractУ статті розглядаються інтерактивні методи навчання та можливість їх використання під час вивчення англійської економічної лексики. Також аналізуються та перераховуються переваги використання інтерактивних методів на заняттях, дається детальна характеристика та оцінка кожного методу. Виділяються основні фактори, які сприяють ефективному засвоєнню знань студентом та розвитку комунікативних навичок. На закінчення, виділяються три головних етапи формування англомовної лексичної компетенції у студентів у контексті інтерактивного навчання, пояснюється доцільність використання вищезгаданих методів та показуються результати, яких можна досягнути, як в теоретичній так і в практичній сфері володіння ділової іноземної мови.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассматриваются интерактивные методы обучения и возможность их использования во время изучения английской экономической лексики. Также анализируются и перечислюються преимущества использования интерактивных методов на занятиях, дается детальная характеристика и оценка каждого метода. Выделяются основне факторы, которые способствуют эффективному усвоению знаний студентом и развитию коммуникативных навыков. В заключение, выделяются три главных этапа формирования англоязычной лексической компетенции у студентов в контексте інтерактивного обучения, объясняется целесообразность применения вышеупомянутых методов и показываются результаты, которые могут достигнуть, как в теоретической так и в практической сфере владения делового иностранного языка.-
dc.description.abstractThe aspects of interactive training methods and the possibility of using these methods while learning economic vocabulary are represented in the article. The advantages of using interactive training methods at the lessons are analyzed and listed, detailed characteristics with evaluation of each method is represented in the article. Main factors, which contribute to effective learning and developing of communicative skills, are also highlighted in this work. In conclusion, the definition of three main steps of English-language lexical competence is emphasized within the context of interactive training methods and the efficiency of using the above mentioned methods is explained. According to this article both theoretical and practical goals can be achieved in economic professional language while using these interactive training methods.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінтерактивні методи навчанняru_RU
dc.subjectангломовна лексична компетенціяru_RU
dc.subjectекономічна професійна лексикаru_RU
dc.subjectинтерактивные методы обученияru_RU
dc.subjectанглоязычная лексическая компетенцияru_RU
dc.subjectэкономическая профессиональная лексикаru_RU
dc.subjectinteractive training methodsru_RU
dc.subjectEnglish-language lexical competenceru_RU
dc.subjecteconomic professional languageru_RU
dc.titleОрганізація інтерактивної мовленнєвої діяльності з вивченням англійської економічної лексикиru_RU
dc.title.alternativeОрганизация интерактивной речевой деятельности с изучением английской экономической лексикиru_RU
dc.title.alternativeOrganization of interactive speech activity with learning English economic lexiconru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.