Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3177
Назва: Прогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікацій
Автори: Пілько, А.Д.
Бібліографічний опис: Пілько А. Д. Прогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікацій / А. Д. Пілько // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 1 (48). – С. 140-146.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу існуючої практики управління маркетинговим комунікаційним процесом. Проведено постановку та експериментальне вирішення задачі прогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікацій. На основі динамічних економетричних моделей розроблено рекомендації щодо удосконалення існуючої практики управління системою маркетингу на підприємстві. The article is devoted to the analyses of existent practice of marketing communication process management. Formulation and experimental solution of prognostication of marketing communication system management efficiency is provided. Based on dynamic of the econometric models, recommendations about improvement of the existent enterprise marketing system management are provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3177
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 48



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.