Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПілько, А.Д.-
dc.date.accessioned2015-08-13T07:38:15Z-
dc.date.available2015-08-13T07:38:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПілько А. Д. Прогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікацій / А. Д. Пілько // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 1 (48). – С. 140-146.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3177-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу існуючої практики управління маркетинговим комунікаційним процесом. Проведено постановку та експериментальне вирішення задачі прогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікацій. На основі динамічних економетричних моделей розроблено рекомендації щодо удосконалення існуючої практики управління системою маркетингу на підприємстві. The article is devoted to the analyses of existent practice of marketing communication process management. Formulation and experimental solution of prognostication of marketing communication system management efficiency is provided. Based on dynamic of the econometric models, recommendations about improvement of the existent enterprise marketing system management are provided.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleПрогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікаційru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 48



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.