Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3190
Назва: Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства
Автори: Шукліна, В.В.
Бібліографічний опис: Шукліна В. В. Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства / В. В. Шукліна // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 1 (48). – С. 176-180.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті викладено особливості технологій і результатів використання латерального та класичного маркетингу. Проаналізовано техніки латерального маркетингу та визначено принципи їхнього ефективного використання. Розкрито сутність латерального маркетингу як стратегічного інструменту підприємства. Technologies and results of using of a lateral and classical marketing are expounded. Technique of lateral marketing is defined, principles of their effective using are analyzed. Essence of lateral marketing as a strategic tool of company is revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3190
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 48



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.