Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3190
Title: Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства
Authors: Шукліна, В.В.
Citation: Шукліна В. В. Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства / В. В. Шукліна // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 1 (48). – С. 176-180.
Issue Date: 2013
Publisher: Одеський національний економічний університет
Abstract: У статті викладено особливості технологій і результатів використання латерального та класичного маркетингу. Проаналізовано техніки латерального маркетингу та визначено принципи їхнього ефективного використання. Розкрито сутність латерального маркетингу як стратегічного інструменту підприємства. Technologies and results of using of a lateral and classical marketing are expounded. Technique of lateral marketing is defined, principles of their effective using are analyzed. Essence of lateral marketing as a strategic tool of company is revealed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3190
Appears in Collections:Випуск 1, № 48



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.