Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШукліна, В.В.-
dc.date.accessioned2015-08-13T11:04:18Z-
dc.date.available2015-08-13T11:04:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationШукліна В. В. Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства / В. В. Шукліна // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 1 (48). – С. 176-180.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3190-
dc.description.abstractУ статті викладено особливості технологій і результатів використання латерального та класичного маркетингу. Проаналізовано техніки латерального маркетингу та визначено принципи їхнього ефективного використання. Розкрито сутність латерального маркетингу як стратегічного інструменту підприємства. Technologies and results of using of a lateral and classical marketing are expounded. Technique of lateral marketing is defined, principles of their effective using are analyzed. Essence of lateral marketing as a strategic tool of company is revealed.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleЛатеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 48



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.