Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3204
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетриченко, П.А.-
dc.contributor.authorПетриченко, П.А.-
dc.contributor.authorPetrychenko, P.-
dc.date.accessioned2015-08-14T12:25:44Z-
dc.date.available2015-08-14T12:25:44Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПетриченко П. А. Маркетингові інтернет-комунікації підприємств сфери послуг: клієнтоорієнтований підхід / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 2 (49), Ч. 1. – С. 54-59.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3204-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття маркетингових Інтернет-комунікацій підприємств сфери послуг. Систематизовано принципи діяльності в цій області, виділено основні завдання та функції Інтернет-технологій для підприємств сфери послуг. Представлено основні інструменти онлайн-діалогу для реалізації клієнтоорієнтованого сервісу. The article deals with the concept of Internet marketing communications in service industries. Principles of activity in this area are systematized, main tasks and functions of Internet technologies for service industries are identified. The basic tools of online dialogue for realization client oriented service are described.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleМаркетингові інтернет-комунікації підприємств сфери послуг: клієнтоорієнтований підхідru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 49
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.