Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3206
Назва: Використання маркетингових інструментів для оцінки перспектив розвитку території
Автори: Саврас, І.З.
Бібліографічний опис: Саврас І. З. Використання маркетингових інструментів для оцінки перспектив розвитку території / І. З. Саврас // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 2 (49), Ч. 1. – С. 163-167.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основні завдання маркетингу території та виділено основні маркетингові інструменти, які використовуються для оцінки перспектив розвитку території. Проведено базове маркетингове дослідження Золочівського району Львівської області та оцінено перспективи підвищення його конкурентноздатності. The main tasks of marketing of territory are determined and main instruments of marketing are presented, which for the estimation of prospects of development of territory are used in the article. For example, the base marketing research of Zolochivskiy district of Lviv region is conducted and the prospects of increase of his competitiveness are appraised.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3206
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 49



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.