Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3206
Title: Використання маркетингових інструментів для оцінки перспектив розвитку території
Authors: Саврас, І.З.
Citation: Саврас І. З. Використання маркетингових інструментів для оцінки перспектив розвитку території / І. З. Саврас // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 2 (49), Ч. 1. – С. 163-167.
Issue Date: 2013
Publisher: Одеський національний економічний університет
Abstract: У статті визначено основні завдання маркетингу території та виділено основні маркетингові інструменти, які використовуються для оцінки перспектив розвитку території. Проведено базове маркетингове дослідження Золочівського району Львівської області та оцінено перспективи підвищення його конкурентноздатності. The main tasks of marketing of territory are determined and main instruments of marketing are presented, which for the estimation of prospects of development of territory are used in the article. For example, the base marketing research of Zolochivskiy district of Lviv region is conducted and the prospects of increase of his competitiveness are appraised.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3206
Appears in Collections:Випуск 2, № 49



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.