Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаврас, І.З.-
dc.date.accessioned2015-08-14T12:37:16Z-
dc.date.available2015-08-14T12:37:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСаврас І. З. Використання маркетингових інструментів для оцінки перспектив розвитку території / І. З. Саврас // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 2 (49), Ч. 1. – С. 163-167.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3206-
dc.description.abstractУ статті визначено основні завдання маркетингу території та виділено основні маркетингові інструменти, які використовуються для оцінки перспектив розвитку території. Проведено базове маркетингове дослідження Золочівського району Львівської області та оцінено перспективи підвищення його конкурентноздатності. The main tasks of marketing of territory are determined and main instruments of marketing are presented, which for the estimation of prospects of development of territory are used in the article. For example, the base marketing research of Zolochivskiy district of Lviv region is conducted and the prospects of increase of his competitiveness are appraised.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleВикористання маркетингових інструментів для оцінки перспектив розвитку територіїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 49



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.