Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАзарян, О.М.-
dc.contributor.authorЗагорна, Т.О.-
dc.date.accessioned2015-08-17T08:23:49Z-
dc.date.available2015-08-17T08:23:49Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАзарян О. М. Діагностика галузевих характеристик конкуренції в роздрібній торгівлі / О. М. Азарян, Т. О. Загорна // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 2 (49), Ч. 2. – С. 133-140.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3214-
dc.description.abstractУ статті розглянуто ключові структурні характеристики конкуренції в сфері роздрібної торгівлі. Систематизовано характеристики, види й рівні конкуренції, виявлено специфіку прийняття стратегічних рішень щодо забезпечення конкурентоспроможності на основі поглиблення існуючих діагностичних підходів та процедур. The article examines the key structural characteristics of competition in the retail industry. Characteristics, types and levels of competition are systematized, specific policy decisions to ensure competitiveness on the basis of deepening existing diagnostic approaches and procedures are identified.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleДіагностика галузевих характеристик конкуренції в роздрібній торгівліru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 50



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.