Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалиниченко, М.П.-
dc.date.accessioned2015-08-17T12:57:52Z-
dc.date.available2015-08-17T12:57:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКалиниченко М. П. Маркетингова діяльність промислового підприємства на фінансовому ринку / М. П. Калиниченко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 2 (49), Ч. 2. – С. 34-39.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3223-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблемні питання концепції фінансового маркетингу промислових підприємств: неоднозначність сутності, відсутність науково-методичної бази та досвіду організації цілеспрямованої роботи н а ф інансовому ринку т ощо. Розкрито пріоритетні напрями використання концепції маркетингу фінансів для усунення ринкових протиріч та інформаційної асиметрії між суб’єктами фінансового ринку. The article raises problem issues of the concept of financial marketing in industrial enterprises: the ambiguity of the essence, the lack of scientific-methodological basis and lack of experience of organization of focused activities on financial market etc. The priority directions of use of the marketing finance concept to eliminate market contradictions and information asymmetry between entities of financial market are defined.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleМаркетингова діяльність промислового підприємства на фінансовому ринкуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 50



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.