Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3238
Назва: Modern approaches to formation of marketing strategies in agricultural enterprises
Автори: Gogol, I.
Бібліографічний опис: Gogol I. Modern approaches to formation of marketing strategies in agricultural enterprises / I. Gogol // Socio-economic research bulletin: collection of scientific works / chief editor M. I. Zveryakov; Odessa National Economic University. – Odessa, 2013. - Issue 3 (50). - Part I. – P. 29-33.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Odessa National Economic University
Ключові слова: marketing
strategy
agriculture
efficiency
production
company
rating
agricultural enterprises
Короткий огляд (реферат): The article considers the scientific basis for forming the directions marketing services and proposes the creation of agricultural and marketing center in the Department of Agricultural Development Kamenets-Podolsky district administrations that have developed actionable strategies of agricultural enterprises Khmelnitsky region and ensure effectiveness of their activities in the future. Suggestions in effective enterprise development based on modern research are offered – justified strategies for a matter of choice of strategy is determined by different factors that might affect in the future.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3238
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 50

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modern approaches to formation of marketing strategies in agricultural enterprises.pdf184,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.