Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3249
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMichalak, J.-
dc.contributor.authorKozłowski, W.-
dc.date.accessioned2015-08-19T10:54:53Z-
dc.date.available2015-08-19T10:54:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationMichalak J. A Child as target audience of commercials / J. Michalak, W. Kozłowski // Socio-economic research bulletin: collection of scientific works / chief editor M. I. Zveryakov; Odessa National Economic University. – Odessa, 2013. - Issue 3 (50). - Part I. – P. 90-95.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3249-
dc.description.abstractCommercials exert a strong influence on children. It results in yearning for advertised products. This phenomenon has also some disadvantages. Commercials influence children so strongly that they force adults to buy particular sweets, toys and other advertised products. The contents of television programs are usually received very literally by children. Children attach huge emotional importance to that fact. The reason for that is that they do not have as much experience and knowledge as adults. They know that commercials do not always reflect reality, but they usually desire to possess the advertised products.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherOdessa National Economic Universityru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectchildren attitudesru_RU
dc.subjectperception of TV addsru_RU
dc.titleChild as target audience of commercialsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 50

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Child as target audience of commercials.pdf337,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.