Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3250
Назва: Development of marketing of culture in the kurpie region
Автори: Michalak, J.
Warzocha, Zb.
Бібліографічний опис: Michalak J. Development of marketing of culture in the Kurpie region / J. Michalak, Zb. Warzocha // Socio-economic research bulletin: collection of scientific works / chief editor M. I. Zveryakov; Odessa National Economic University. – Odessa, 2013. - Issue 3 (50). - Part I. – P. 96-101.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Odessa National Economic University
Ключові слова: marketing of culture
territorial marketing
promotion of culture
Короткий огляд (реферат): The aim of the research was to identify the operations in the field of promotion of culture, being carried out in the Kurpie region, and to determine the influence thereof on the development of the region. It may appear that culture does not play a major role in the development of a given area; however, such a conclusion is erroneous. Thanks to culture, people identify a specific territory, and the dissemination of products of culture makes the territory becoming recognizable, and not only to people interested in a product being strictly cultural but also to investors who may probably have not yet considered starting a business activity in e.g. the Kurpie region.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3250
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 50

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Development of marketing of culture in the Kurpie region.pdf192,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.