Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3270
Title: Концепція створення відділу маркетингу навчально-тренінгової фірми
Authors: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Citation: Жарська І. О. Концепція створення відділу маркетингу навчально-тренінгової фірми / І. О. Жарська // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 3 (50), Ч. 2. – С. 19-23.
Issue Date: 2013
Publisher: Одеський національний економічний університет
Abstract: У статті визначено мету створення та запропоновано організаційну структуру відділу маркетингу навчально-тренінгової фірми і функціональні обов’язки його працівників, сценарій проведення тренінгу, інструменти програмної підтримки, вихідні дані. Надано рекомендації щодо застосування технології «учбова фірма». There are offered purpose of creation and organizational structure of marketing department of training company and job responsibilities of its employees, the scenario of the training, tools, software support and the original data in the article. Recommendations concerning implementing the technology «teaching enterprise» are given.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3270
Appears in Collections:Випуск 3, № 50
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.