Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3292
Назва: Formational characteristics of the new marketing approach in banking area
Автори: Zavadska, D.
Бібліографічний опис: Zavadska D. Formational characteristics of the new marketing approach in banking area / D. Zavadska // Socio-economic research bulletin: collection of scientific works / chief editor M. I. Zveryakov; Odessa National Economic University. – Odessa, 2014. - Issue 4 (55). – P. 150-156.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Odessa National Economic University
Ключові слова: globalization
integration
bank
information
technologies
marketing
complex
knowledge
value
customer
interrelations
Короткий огляд (реферат): The article determines the concept approaches on the marketing management in the bank institution. There was explored the evolution of the main parts of the marketing influence on the bank. There was provided the model of application of the new marketing complex “PRICT” in terms of information and innovative bank development. There were determined the features of the new marketing complex and particular features of the bank functioning based on the marketing science in the market area. The results of the explored research can be used by modern banks while providing effective strategies of advanced development.
Опис: http://vsed.oneu.edu.ua
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3292
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 55

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formational characteristics of the new marketing approach in banking area.pdf5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.