Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3292
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZavadska, D.-
dc.date.accessioned2015-08-20T11:51:01Z-
dc.date.available2015-08-20T11:51:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationZavadska D. Formational characteristics of the new marketing approach in banking area / D. Zavadska // Socio-economic research bulletin: collection of scientific works / chief editor M. I. Zveryakov; Odessa National Economic University. – Odessa, 2014. - Issue 4 (55). – P. 150-156.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3292-
dc.descriptionhttp://vsed.oneu.edu.ua-
dc.description.abstractThe article determines the concept approaches on the marketing management in the bank institution. There was explored the evolution of the main parts of the marketing influence on the bank. There was provided the model of application of the new marketing complex “PRICT” in terms of information and innovative bank development. There were determined the features of the new marketing complex and particular features of the bank functioning based on the marketing science in the market area. The results of the explored research can be used by modern banks while providing effective strategies of advanced development.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherOdessa National Economic Universityru_RU
dc.subjectglobalizationru_RU
dc.subjectintegrationru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectinformationru_RU
dc.subjecttechnologiesru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectcomplexru_RU
dc.subjectknowledgeru_RU
dc.subjectvalueru_RU
dc.subjectcustomerru_RU
dc.subjectinterrelationsru_RU
dc.titleFormational characteristics of the new marketing approach in banking arearu_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 55

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formational characteristics of the new marketing approach in banking area.pdf5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.