Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3339
Назва: Особливості входження польських франчайзингових мереж на ринок України
Автори: Огінок, С.В.
Бібліографічний опис: Огінок С. В. Особливості входження польських франчайзингових мереж на ринок України / С. В. Огінок // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – Вип. 1 (52). – С. 131-134.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто аспекти входу та поширення польських франчайзингових мереж на території України. Проаналізовано динаміку кількості франчайзингових точок в Україні та Польщі. Обґрунтовано користь від розвитку та функціонування франчайзингових систем Польщі на теренах українських ринків. Визначено основні франчайзингові мережі, які представляють Польщу на ринку України. The article considers aspects of entering and spreading of polish franchise into Ukrainian market. The necessity of entering of polish networks to the national market is justified. The dynamics of the number of franchised outlets in Poland and Ukraine is shown. The main advantages of the functioning of Polish franchise in the territory of Ukraine are analyzed. The main franchised network representing Poland in Ukraine are determined.
Опис: http://vsed.oneu.edu.ua
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3339
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 52



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.