Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОгінок, С.В.-
dc.date.accessioned2015-08-25T07:52:09Z-
dc.date.available2015-08-25T07:52:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОгінок С. В. Особливості входження польських франчайзингових мереж на ринок України / С. В. Огінок // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – Вип. 1 (52). – С. 131-134.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3339-
dc.descriptionhttp://vsed.oneu.edu.uaru_RU
dc.description.abstractУ статті розглянуто аспекти входу та поширення польських франчайзингових мереж на території України. Проаналізовано динаміку кількості франчайзингових точок в Україні та Польщі. Обґрунтовано користь від розвитку та функціонування франчайзингових систем Польщі на теренах українських ринків. Визначено основні франчайзингові мережі, які представляють Польщу на ринку України. The article considers aspects of entering and spreading of polish franchise into Ukrainian market. The necessity of entering of polish networks to the national market is justified. The dynamics of the number of franchised outlets in Poland and Ukraine is shown. The main advantages of the functioning of Polish franchise in the territory of Ukraine are analyzed. The main franchised network representing Poland in Ukraine are determined.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleОсобливості входження польських франчайзингових мереж на ринок Україниru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 52



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.