Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазарова, Г.В.-
dc.contributor.authorМартиненко, І.О.-
dc.date.accessioned2015-08-27T10:33:07Z-
dc.date.available2015-08-27T10:33:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНазарова Г. В. Концептуальна модель мотивованого навчання персоналу / Г. В. Назарова, І. О. Мартиненко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 4 (51). – С. 106-111.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3374-
dc.descriptionhttp://vsed.oneu.edu.uaru_RU
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні теорії мотивації та вплив мотивації на навчання персоналу. Обґрунтовано необхідність розробки моделі професійного навчання персоналу на підприємстві з урахуванням мотиваційних аспектів. Розроблено концептуальну модель системи навчання, засновану на теоріях мотивації. The article analyzes the main theories of motivation and the impact of motivation on training. The necessity to develop a model of professional training in the company based on motivational aspects is grounded. A conceptual model of learning based on theories of motivation is developed.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleКонцептуальна модель мотивованого навчання персоналуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 51

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Концептуальна модель мотивованого навчання персоналу.pdf274,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.