Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3376
Title: Визначення впливу основних факторів на прибуток підприємства
Other Titles: Определение влияния основных факторов на прибыль предприятия
The main factors determine the impact on profits of enterprises
Authors: Оснач, О.Ф.
Оснач, О.Ф.
Osnach, O.
Citation: Оснач О. Ф. Визначення впливу основних факторів на прибуток підприємства / О. Ф. Оснач // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 4 (51). – С. 118-122.
Issue Date: 2013
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
прибуток
дохід від продажу
частка ринку
маркетинговий контроль
маркетинг
прибыль
доход от продаж
доля рынка
маркетинговый контроль
marketing
profit
return on sales
market share
marketing control
Abstract: Розглянуто різноманітні підходи до класифікації внутрішніх факторів, які впливають на прибуток підприємства, запропонована методика визначення впливу основних внутрішніх факторів на одержання прибутку, розрахована кількісна оцінка впливу основних внутрішніх факторів діяльності підприємства на одержання прибутку в поточному і перспективному періодах.
Рассмотрены различные подходы к классификации внутренних факторов, влияющих на прибыль предприятия, предложена методика определения влияния основных внутренних факторов на получение прибыли, рассчитанная количественная оценка влияния основных внутренних факторов деятельности предприятия на получение прибыли в текущем и перспективном периодах.
Considered the various approaches to classification of internal factors affecting the profit, proposed method of determining the effects of main internal factors on profit, calculated quantitative assessment of the impact of the major internal factors on profit in the current and future periods.
Description: http://vsed.oneu.edu.ua
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3376
ISSN: 2313-4569
Appears in Collections:Випуск 4, № 51
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.