Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОснач, О.Ф.-
dc.contributor.authorОснач, О.Ф.-
dc.contributor.authorOsnach, O.-
dc.date.accessioned2015-08-27T10:40:33Z-
dc.date.available2015-08-27T10:40:33Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОснач О. Ф. Визначення впливу основних факторів на прибуток підприємства / О. Ф. Оснач // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 4 (51). – С. 118-122.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3376-
dc.descriptionhttp://vsed.oneu.edu.uaru_RU
dc.description.abstractРозглянуто різноманітні підходи до класифікації внутрішніх факторів, які впливають на прибуток підприємства, запропонована методика визначення впливу основних внутрішніх факторів на одержання прибутку, розрахована кількісна оцінка впливу основних внутрішніх факторів діяльності підприємства на одержання прибутку в поточному і перспективному періодах.-
dc.description.abstractРассмотрены различные подходы к классификации внутренних факторов, влияющих на прибыль предприятия, предложена методика определения влияния основных внутренних факторов на получение прибыли, рассчитанная количественная оценка влияния основных внутренних факторов деятельности предприятия на получение прибыли в текущем и перспективном периодах.-
dc.description.abstractConsidered the various approaches to classification of internal factors affecting the profit, proposed method of determining the effects of main internal factors on profit, calculated quantitative assessment of the impact of the major internal factors on profit in the current and future periods.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectмаркетинг-
dc.subjectприбуток-
dc.subjectдохід від продажу-
dc.subjectчастка ринку-
dc.subjectмаркетинговий контроль-
dc.subjectмаркетинг-
dc.subjectприбыль-
dc.subjectдоход от продаж-
dc.subjectдоля рынка-
dc.subjectмаркетинговый контроль-
dc.subjectmarketing-
dc.subjectprofit-
dc.subjectreturn on sales-
dc.subjectmarket share-
dc.subjectmarketing control-
dc.titleВизначення впливу основних факторів на прибуток підприємстваru_RU
dc.title.alternativeОпределение влияния основных факторов на прибыль предприятия-
dc.title.alternativeThe main factors determine the impact on profits of enterprises-
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Випуск 4, № 51
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.