Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3390
Назва: Маркетингове дослідження діяльності туристичного підприємства
Автори: Кокорєва, О.В.
Бібліографічний опис: Кокорєва О. В. Маркетингове дослідження діяльності туристичного підприємства / О. В. Кокорєва // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 4 (51). – С. 245-251.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті проведено маркетингове дослідження діяльності туристичної фірми «Магніт» за допомогою методів PEST- аналізу, SNW-аналізу та SWOT-аналізу, та проаналізовано її мікро-середовище. Запропоновано використання альтернативних методів маркетингового дослідження діяльності туристичних підприємств. This article conducted a market research study of travel agency «Magnet» by methods: PEST-analysis, SNW-analysis and SWOT-analysis. The analysis of micro tourism firms «Magnet». use of alternative tools of marketing research activities of tourism enterprises are recommended.
Опис: http://vsed.oneu.edu.ua
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3390
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 51



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.