Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3390
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКокорєва, О.В.-
dc.date.accessioned2015-08-27T12:40:10Z-
dc.date.available2015-08-27T12:40:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКокорєва О. В. Маркетингове дослідження діяльності туристичного підприємства / О. В. Кокорєва // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 4 (51). – С. 245-251.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3390-
dc.descriptionhttp://vsed.oneu.edu.uaru_RU
dc.description.abstractУ статті проведено маркетингове дослідження діяльності туристичної фірми «Магніт» за допомогою методів PEST- аналізу, SNW-аналізу та SWOT-аналізу, та проаналізовано її мікро-середовище. Запропоновано використання альтернативних методів маркетингового дослідження діяльності туристичних підприємств. This article conducted a market research study of travel agency «Magnet» by methods: PEST-analysis, SNW-analysis and SWOT-analysis. The analysis of micro tourism firms «Magnet». use of alternative tools of marketing research activities of tourism enterprises are recommended.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleМаркетингове дослідження діяльності туристичного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 51



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.